Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ!

Διαβάστε στον «ΕΚ» που κυκλοφορεί το Σάββατο 2 Απριλίου.

010411-ek«Διώξτε τους μετανάστες». Αυτό απαιτούν οι Έλληνες, βλέποντας τα «αγαθά» του πολυπολιτισμού: βιασμούς γυναικών και ανηλίκων, επεισόδια και γκετοποίηση σε Πάτρα και Ηγουμενίτσα, οικονομική καταστροφή των εμπόρων και των καταστηματαρχών του κέντρου της Αθήνας. Οι τελευταίοι απειλούν με κινητοποιήσεις και μηνύσεις τον Χρήστο Παπουτσή. Οι κάτοικοι της Κερατέας, συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους και αρνούνται να κάνουν πίσω. Διαβάστε το παρασκήνιο της υπόθεσης και γιατί η κυβέρνηση επιμένει να κάνει το χατίρι των εργολάβων. Με αφορμή την επέτειο της έναρξης του ηρωικού αγώνα της ΕΟΚΑ, ο «ΕΚ» δημοσιεύει την τελευταία συνέντευξη που παραχώρησε ο στρατηγός Γρίβας-Διγενής, λίγους μήνες πριν το θάνατό του

Το PATRIA κυκλοφορεί...

Νέο Patria: Το Ισλάμ, οι εβραίοι και εμείς!

Το νέο τε020311-26patriaύχος του PATRIA κυκλοφορεί την Πέμπτη 3 Μαρτίου και έχει κύριο θέμα «το Ισλάμ, οι Εβραίοι και εμείς». Διαβάστε ακόμα ένα αποκλειστικό ντοκουμέντο για τη δολοφονία του Μίκη Μάντακα στην Ιταλία, το 1975. Δώρο μια σπάνια παλιά ελληνική κινηματογραφική ταινία με θέμα την ηρωική έξοδο του Μεσολογγίου. Μία ασπρόμαυρη ταινία της εποχής που ο κινηματογράφος της χώρας μας προσπαθούσε να αναδείξει την ελληνική ιστορία και όχι να την διαστρεβλώσει όπως γίνεται στην εποχή μας.
Διαβάστε σε αυτό το τεύχος
- ΟΧΙ ΑΛΛΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
του Δημήτρη Παπαγεωργίου
- ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ "WILDERS"
του Κεβιν Μακ Ντόναλτ
- Ο ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ ΜΟΥ
του Παναγιώτη Δούμα
-ΙΣΛΑΜΟΦΟΒΙΑ: ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ
του Δημήτρη Ζαφειρόπουλου
-ΕΤΣΙ ΕΙΔΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΜΑΝΤΑΚΑ
-ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΙΜΙΩΝ
του Μανούσου Καμπούρη
-ΙΜΙΑ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ
του Χρίστου Γούδη
-QUO VADIS ΔΕΞΙΑ;
του Νίκου Χιδίρογλου
-ALEXANDER DUGIN «Ο ΕΥΡΑΣΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
συνέντευξη στον Δημήτρη Παπαγεωργίου
-ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΡΑΧΜΗΣ ΩΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ
του Ηλία Πολατίδη
-Η ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ
του Σταύρου Παϊσιάδη
-ΚΑΡΑΒΑΓΓΕΛΗΣ: ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ ΕΛΛΗΝΑΣ
του Δημήτρη Σαββίδη
-ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗΣ
του Κώστα Ποταμιάνου
-ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΙΣΜΟΣ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥ
του Γιάννη Κολοβού
-ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ PATRIA
της Νέλλυ Παρασκευοπούλου
-ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΣΤΑ ΟΡΘΑ

Η παραποίηση της Ελληνικής Ιστορίας!

Διαστρεβλωτές και διεστραμμένοι!

270311-1821Κοιμάται κι ονειρεύεται και τότε θα ξυπνήσει,
όταν στα δάση, στα βουνά, στα πέλαγα, βροντήσει
το φοβερό μας κήρυγμα «Χτυπάτε, πολεμάρχοι!
Μη λησμονείτε το σχοινί, παιδιά, του πατριάρχη!»
Αριστοτέλης Βαλαωρίτης
Tο ζήτημα με την παραποίηση της Ελληνικής Ιστορίας και την μετατροπή της σε ένα «πολιτικώς ορθό» συνονθύλευμα αφηρημένων εννοιών, δεν είναι καινούργιο. Είναι κάτι το οποίο έχει την απαρχή του στο εκσυγχρονιστικό καθεστώς που εγκαθιδρύθηκε στην Πατρίδα μας το 1996. Τότε αίφνης εισήχθησαν στην σχολική εκπαίδευση, στην δημόσια διοίκηση και στα τηλεοπτικά προγράμματα οι έννοιες πολυπολιτισμός, αντιρατσισμός, σεβασμός του διαφορετικού, ανεκτικότητα κτλ. Οι σκοτεινοί εγκέφαλοι που σε συνεργασία με τα ανδρείκελα της ελλαδικής πολιτικής αποφάσισαν να μετατρέψουν την Ελλάδα από εθνική κοινωνία σε πολυφυλετική μάζα, στόχευσαν αμέσως στην διδασκαλία της ελληνικής ιστορίας, τόσο στα σχολεία, όσο και γενικότερα στον δημόσιο βίο. Η συγκεκριμένη στόχευση δεν έγινε φυσικά τυχαία. Η ιστορία των Ελλήνων έχει την παγκόσμια μοναδικότητα του ότι διαπλάθει χαρακτήρα και συνείδηση, αποτελεί ηθικό δίδαγμα και πηγή εθνικού φρονήματος και απόδειξη της διαχρονικής ανωτερότητας της Ελληνικής Φυλής. Η διδασκαλία της, δε, συνιστούσε εξ αρχαιοτάτων ετών βασική μέριμνα του κράτους, προκειμένου να διαπλάθει εθνικά και ηθικά τον χαρακτήρα των Ελλήνων. Προφανώς αυτό έπρεπε να αλλάξει προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι εθνικές, ηθικές και ψυχικές αντιστάσεις του Έλληνα στον πολυπολιτισμικό ολετήρα. Έτσι λοιπόν, από το 1996 και έκτοτε, συμβαίνουν γεγονότα αναφορικά με την ελληνική ιστορία, τα οποία μεμονωμένα δεν τους δίδει κανείς σημασία πέρα από μια διαμαρτυρία, αλλά που αν τεθούν σε συνέχειες, συνθέτουν έναν επιστημονικά οργανωμένο μηχανισμό ψυχικής προπαγάνδας. Έτσι λοιπόν, αρχικά είχαν αφαιρεθεί από την εξεταστέα ύλη των πανελλαδικών εξετάσεων οι Βαλκανικοί Πόλεμοι. Στην συνέχεια, βιώσαμε ως μαθητές την περιθωριοποίηση της διδασκαλίας των πολεμικών γεγονότων του 1821 με ταυτόχρονο υπερτονισμό ασήμαντων για την εγκύκλια Παιδεία γεγονότων όπως τα επαναστατικά δάνεια, οι εθνοσυνελεύσεις, το ελληνικό εμπόριο κτλ. Προφανής σκοπός τους, η απαλοιφή των πολεμικών γεγονότων τα οποία γεμίζουν περηφάνεια και αίσθημα υπεροχής τους μαθητές και η διδασκαλία του 1821 σαν ένα πολιτικό και οικονομικό γεγονός. Γι' αυτό άλλωστε και στα σχολικά βιβλία ιστορίας του Λυκείου, είναι εμφανής η προσπάθεια να ερμηνευτεί η Εθνική Επανάσταση με οικονομικούς και φορολογικούς όρους. Δηλαδή ότι οι Έλληνες επαναστάτησαν εναντίον των Τούρκων, λόγω του ότι δεν άντεχαν την φορολογία! Επιπλέον προσπαθούν να παγιώσουν την θέση πως δεν υπήρχε τουρκοκρατία αλλά «Οθωμανική διοίκηση» και πως οι Έλληνες δεν ήταν υπόδουλοι, αλλά απλά ισότιμοι «Οθωμανοί πολίτες», κατασκευάζουν σκόπιμα ψεύδη περί ανυπαρξίας κρυφών σχολειών και της Αγίας Λαύρας, συκοφαντούν και γελοιοποιούν τις προσωπικότητες της Επανάστασης κτλ. Οι αποδομητές της εθνικής συνείδησης χρησιμοποιούν το προπαγανδιστικό τέχνασμα της μισής αλήθειας. Ούτε μια φορά δεν θα διαβάσετε στα σχολικά βιβλία ή στα περιβόητα ντοκιμαντέρ, σε ποια εδάφη σχηματίστηκε η Οθωμανική Αυτοκρατορία. Σχηματίστηκε σε ελληνικά εδάφη τα οποία οι Τούρκοι κατέκτησαν. Υποδούλωσαν, έσφαξαν και εξανδραπόδισαν ελληνικούς πληθυσμούς. Τότε, μάλιστα, υπήρχε Οθωμανική Αυτοκρατορία. Αυτά όμως δεν εντάσσονται στο πολυπολιτισμικό δόγμα του ανθελληνικού μηχανισμού της εκπαίδευσης. Η σκόπιμη διαστρέβλωση της ελληνικής ιστορίας αναφορικά με την τουρκοκρατία και την Εθνική Επανάσταση συνεχίστηκε ως γνωστόν με το αλήστου μνήμης βιβλίο της Μαρίας Ρεπούση, συνεχίζεται καθημερινά στις σχολικές αίθουσες και «αποθεώθηκε» με το προπαγανδιστικά άρτια δομημένο ντοκιμαντέρ του «ΣΚΑΙ». Τι θέλουν επιτελούς να αποδείξουν όλοι αυτοί οι διεστραμμένοι εγκέφαλοι; Ναι, οι Έλληνες είχαν στα χέρια τους το εμπόριο και την οικονομική ζωή επί τουρκοκρατίας. Ναι, υπήρχε οικονομική ανάπτυξη, εμπόριο, ναι, είχε προνόμια η Εκκλησία, υπήρχαν σχολεία, ό,τι θέλετε υπήρχε. Τα δεχόμαστε όλα. Αυτό όμως αποδεικνύει πως οι Έλληνες επαναστάτησαν γιατί ήθελαν δική τους Πατρίδα! Δεν ήθελαν να παριστάνουν τους νοικοκυραίους και να σκύβουν το κεφάλι στον Τούρκο δυνάστη. Ήθελαν να ακούνε την Κυριακή τα καμπαναριά της εκκλησίας και όχι τους μουεζίνηδες των τζαμιών. Σε τελική ανάλυση δεν μπορούσαν να δεχθούν πως ως Έλληνες, έθνος Κυρίων, να τους εξουσιάζουν βάρβαροι. Από το 1453, ο υπόδουλος Ελληνισμός δεν συμφιλιώθηκε ποτέ με τον κατακτητή. Περίπου 730 Επαναστάσεις φλόγισαν απ' άκρη σ' άκρη τα ελληνικά εδάφη ως το 1821. Ούτε λέξη στα σχολικά βιβλία, ούτε λέξη στα πανάθλια ντοκιμαντέρ. Οι άνθρωποι αυτοί, είναι ψυχικά άρρωστοι, μισούν την Ελλάδα και τις ιδέες που αντιπροσωπεύει. Την συγκεκριμένη διαστροφή θα την παρατηρήσει κανείς σε όλη την διαδρομή του βίου τους. Δεν μπορεί να δοθεί καμιά άλλη εξήγηση. Μισούν την Πατρίδα και γίνονται γρανάζια του μηχανισμού αποδόμησης της εθνικής κοινωνίας, δια της ψυχικής ταπείνωσης του Έλληνα. Η 25η Μαρτίου 1821, η Λαμπρή του Ελληνισμού, ας φωτίζει τις ψυχές Όσων Ζωντανών.
Ευάγγελος Χ. Χανιώτης
www.elkosmos.gr















































Ο Νέος Πατριωτισμός!

Αυτό είναι πατριωτισμός!

030411-greekflagγράφει ο Δημήτρης Ζαφειρόπουλος .

Το τελευταίο διάστημα παρατηρούμε μία σειρά από φαινόμενα τα οποία είναι πραγματικά πρωτόγνωρα για την πολιτική και κοινωνική πραγματικότητατης χώρας μας. Αναφερόμαστε φυσικά στα διάφορα κινήματα πολιτών τα οποία όσον αφορά στην πολυπαρουσία τους, την μαζικότητά τους και την αναγκαστική - λόγω επεισοδίων - προβολή τους από τα ΜΜΕ αποτελούν ένα φαινόμενο, το οποίο σε αυτό τον βαθμό για πρώτη φορά παρουσιάζεται. Πολίτες οι οποίοι αρνούνται να πληρώσουν το εισιτήριο στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ανοίγουν τις μπάρες των διοδίων, ξεσηκώνονται ενάντια στην δημιουργία σκουπιδότοπων στην περιοχή τους και φυσικά αντιστέκονται στην γκετοποίηση της ζωής τους, λόγω της παρουσίας των μεταναστών. Μπορεί κάποιοι, τόσο στα αριστερά όσο και στα δεξιά να σοκαριστούν με τον παραλληλισμό καταστάσεων τον οποίο επιχειρούμε, αλλά όσο και αν δεν αρέσει σε πολλούς, ένα από τα πρώτα μαζικά κινήματα πολιτών, ήταν αυτό των κατοίκων του Αγίου Παντελεήμονα. Οι οποίοι αρχικά μόνοι τους και μετά με την βοήθεια του "χώρου" δημιούργησαν μία κατάσταση, η οποία απετέλεσε και αποτελεί πρότυπο για πολλές άλλες περιοχές της Ελλάδας, οι οποίες μαστίζονται από την παρουσία των λαθρομεταναστών. Ακολούθησαν οι κάτοικοι της Ανατολικής Αττικής που είδαν να προχωρά μία παράνομη και καταστρεπτική για την ζωή τους και το περιβάλλον, δημιουργία τεχνολογικά παρωχημένων ΧΥΤΑ και ξεσηκώθηκαν ενάντια στην ετσιθελική ολοκλήρωση των επιταγών μεταξύ κράτους και μεγαλοεργολάβων. Για να ακολουθήσουν και τα κινήματα πολιτών, που αρνούνται να πληρώσουν το οικονομικό αντίτιμο σε αυτούς που από την μία τους έχουν καταρρακώσει το επίπεδο ζωής και από την άλλη, τους ζητούν διαρκώς να πληρώνουν παραπάνω για υπηρεσίες που σε καμία περίπτωση δεν αναλογούν σε ποιότητα με αυτό που θα ήθελαν. Στο μεν ζήτημα της αντίδρασης ενάντια στην παρουσία λαθρομεταναστών και στην γκετοποίηση: ήταν φυσικό αυτή η κίνηση να "καπελωθεί" από τον ευρύτερο πατριωτικό χώρο, με τα όσα λάθη και ατέλειες αυτός έχει. Στις άλλες περιπτώσεις, οι αντιδράσεις των πολιτών "καπελώθηκαν" από την αριστερά, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν συμμετέχουν ενεργά τόσο στον ξεσηκωμό στην Κερατέα, όσο και στο σήκωμα των μπαρών των διοδίων και άνθρωποι που ιδεολογικά βρίσκονται τελείως απέναντι από τις συνιστώσες του Τσίπρα. Το ζήτημά μας όμως εδώ, δεν είναι το όποιο καλοπροαίρετο ή κακοπροαίρετο "καπέλωμα", αλλά το γεγονός μίας αυθόρμητης και λαϊκής αντίδρασης, η οποία στρέφεται ενάντια στο σύνολο του πολιτικού και οικονομικού κατεστημένου. Μία αντίδραση που παλαιότερα δεν υπήρχε, ή δυστυχώς εκφραζόταν με την καταψήφιση κάποιων πολιτικάντιδων στις επόμενες εκλογές, ή περιοριζόταν σε κομματικές πορείες, οι οποίες είχαν έναν γενικότερο διεκδικητικό χαρακτήρα αλλά επί της ουσίας, δεν είχαν να προσφέρουν τίποτε, πέραν της ιδεολογικής εκτόνωσης. Σήμερα, στην εποχή του ΔΝΤ και της μείωσης των εθνικών αλλά και των προσωπικών ελευθεριών, οι Έλληνες δεν περιορίζονται στο απλά να ψηφίσουν ή να καταψηφίσουν κάποιο κόμμα. Αισθάνονται την ανάγκη να πάρουν τον νόμο στα χέρια τους και, κατά συνέπεια, τις τύχες της ζωής τους και να συγκρουστούν με τα όποια κατεστημένα. Τα οποία σε όλες τις περιπτώσεις που προαναγέραμε, βάζουν απέναντί τους την αστυνομία, η οποία λειτουργεί ως ο μοχλός καταπίεσης ή εκτόνωσης της οργής των πολιτών. Κανείς όμως δεν μπορεί να προβλέψει το μέλλον. Σήμερα τα φαινόμενα αυτά, έχουν δυστυχώς έναν τοπικό χαρακτήρα. Αύριο όμως; Τα κινήματα πολιτών με την στάση ζωής και αντίστασης που εκφράζουν, μπορούν να γίνουν πραγματικός καταλύτης πολιτικών εξελίξεων. Αυτή την τάση και την στάση ζωής εμείς την θεωρούμε πατριωτισμό. Γιατί πατριωτισμός για εμάς δεν είναι ένα ιδεολογικό πολιτικό ή φιλοσοφικό δημιούργημα, αλλά συναίσθημα και στάση ζωής. Ένα συναίσθημα το οποίο σε κάνει αταβιστικά να αγαπάς τον τόπο σου και τους ανθρώπους σου και να είσαι έτοιμος να αγωνιστείς γι' αυτούς. Μία στάση ζωής, η οποία δεν σε θέλει έναν απλό πολίτη, που περιμένει από μία ανώτερη αρχή να του διαμορφώσει την ζωή, αλλά μπορεί και προσπαθεί να την μετασχηματίσει σύμφωνα με τις ανάγκες του. Το είχε γράψει εξάλλου πάρα πολλά χρόνια πριν και ο Ίων Δραγούμης, αναφωνώντας "Ζήτω το Έθνος, κάτω το Κράτος". Σίγουρα στον ευρύτερο χώρο μας, πολλοί δεν κατάλαβαν ποτέ αυτή την φράση. Ή απλά να θέλησαν να κρυφτούν πίσω από μία επίπλαστη νομιμότητα, την οποία μπορεί να καταργήσει σε οποιαδήποτε στιγμή ο κάθε κύριος Παυλόπουλος και ο κάθε κ. Καστανίδης. Αυτή όμως η φράση εμπεριέχει το νόημα και το πνεύμα του λαού μας, όπως το αποδεικνύουν οι πράξεις αυτού μέσα στην ιστορία. Από τον Λεωνίδα στους Παλαιολόγους και από τον Κολοκοτρώνη στους Μακεδονομάχους. Και από τα παλληκάρια της ΕΟΚΑ, σε αυτούς που σήμερα, στους καιρούς της παγκοσμιοποίησης και της πολυπολιτισμικότητας, εξακολουθούν να αγωνίζονται ενάντια σε αυτά. Ο καθένας από το μετερίζι του. Άλλος από τα κείμενά του, άλλος από την τηλεόραση, κάποιος στην Βουλή και μακάρι όλοι αυτοί μαζί και στο πεζοδρόμιο. Στους καιρούς μας, δεν περισσεύει κανένας από αυτούς που πραγματικά αισθάνονται ότι έχουν κάτι να υπερασπιστούν, όταν βλέπουν το ξεπούλημα της πατρίδας μας.
www.elkosmos.gr